De Korenclan - Praat hier!
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

het verhaal

2 plaatsers

Ga naar beneden

het verhaal Empty het verhaal

Bericht  saragoddude do jun 03 2010, 21:11

dit is HET verhaal
de bedoeling is een fantastisch verhaal te maken door om beurten een zin of 2 te typen (liefst niet te lang)
regels
-geen nonsens
-geen Spammmmmm!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (daar maak ik nog een topic voor als je de drang voelt)
-geen scheldwoorden (welja, verzonnen(zoon van een avanchie)en grappige(chupacabra) scheldwoorden wil ik nog wel toestaan als ze niet kwetsend zijn, of naar een levend mens gericht)
-probeer voort te bouwen op wat iemand anders zegt
-JEZELF NIET ALS KARAKTER IN HET VERHAAL MENGEN, DAT VERPRUTST HET VERHAAL!!!!!!!!

ik begin

in het jaar 2012 van het 3e tijdperk, tijdens de godwars, begonnen de volgeling van guthix te beseffen dat de ballans die guthix ooit creeërde verwoest was, daarom wilden ze...
saragoddude
saragoddude
Forum administartors
Forum administartors

Aantal berichten : 24
Registratiedatum : 03-06-10
Leeftijd : 26
Woonplaats : schriek in heist op den berg in antwerpen in belgie in europa op de aarde in het zonnestel in de waarneembare ruimte

Terug naar boven Ga naar beneden

het verhaal Empty Re: het verhaal

Bericht  Denteis do jun 03 2010, 21:13

een nieuwe god, genaamt Saradomin
Denteis
Denteis
Administrators en beheerders

Aantal berichten : 131
Registratiedatum : 16-12-09
Leeftijd : 27
Woonplaats : overijssel

https://korenclan.forumactie.com

Terug naar boven Ga naar beneden

het verhaal Empty Re: het verhaal

Bericht  saragoddude do jun 03 2010, 21:49

saradomin zou met zijn wijsheid de chaos die de ex-mahjarrat/god zamorak heeft gebracht met de moord op de god zaros bestrijden en zo ballans brengen

(ik weet het, veel gezever om te zeggen: saradomin zou zamorak's chaos bestrijden met wijsheid en ballans brengen)
saragoddude
saragoddude
Forum administartors
Forum administartors

Aantal berichten : 24
Registratiedatum : 03-06-10
Leeftijd : 26
Woonplaats : schriek in heist op den berg in antwerpen in belgie in europa op de aarde in het zonnestel in de waarneembare ruimte

Terug naar boven Ga naar beneden

het verhaal Empty Re: het verhaal

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum